Μυστικά του Κοτόπουλου

Το κοτόπουλο αποτελεί μια απολύτως υγιεινή λύση για ένα πολύ θρεπτικό γεύμα. Είναι μια πρώτης τάξεως πηγή πρωτεΐνης για τον οργανισμό μας. Με 100 γρ. κοτόπουλου παρέχουμε στο οργανισμό μας το 60% της ημερήσιας πρωτεϊνης που έχει ανάγκη. Το κοτόπουλο έχει μεγάλες ποσότητες νιασίνης (βιταμίνη Β3) και βιταμίνης Β6. Η νιασίνη είναι σημαντική γιατί βοηθάει στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος στον οργανισμό μας. Παράλληλα η νιασίνη και η βιταμίνη Β6 βοηθούν στο μεταβολισμό των λιπών, των υδατανθράκων και των πρωτεϊνών του σώματος. Το κοτόπουλο αποτελεί επίσης μια πολύ καλή πηγή του ιχνοστοιχείου σελήνιο. Το σελήνιο είναι βασικό συστατικό πολλών σημαντικών μεταβολικών οδών, συμπεριλαμβανομένου του μεταβολισμού της θυρεοειδούς ορμόνης. 

 

Το κοτόπουλο λοιπόν όπως αποδεικνύεται ιατρικά είναι ένα πολύ θρεπτική τροφή. Χρειάζεται όμως προσοχή στο μαγείρεμα γιατί μπορεί να μετατραπεί σε ένα επικίνδυνο έδεσμα εάν δεν προσεχθούν κάποιες λεπτομέρειες στην προετοιμασία του. Εμείς σας δίνουμε όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να μαγειρέψετε ένα κοτόπουλο εύκολα και σωστά. Σας αντιπαραθέτουμε τους κανόνες υγιεινής που πρέπει να τηρείτε όταν μαγειρεύετε ένα κοτόπουλο αλλά σας προτείνουμε και μικρά ‘κόλπα’ προκειμένου να μπορείτε να απολαύσετε ένα 'σπέσιαλ' πιάτο!

 

Ξεκινήστε λοιπόν με τους κανόνες υγιεινής και ακολουθήστε με τις οδηγίες Φιλεταρίσματος, Μαριναρίσματος, τις Τεχνικές Κοπής Ψημένου και Νωπού κοτόπουλου, που σας παρουσιάζουμε στις σελίδες του ιστοχώρου μας. 

 

Επτανησιακό Κοτόπουλο

Ένα απολαυστικό και εύκολο πιάτο με απλά υλικά και γρήγορο στην εκτέλεση! Το κοτόπουλο μαγειρεύεται με κονιάκ και όμως παραμένει μια απλή και άκρος γευστική πρόταση για το δείπνο της ημέρας.

Ενημερωθείτε για τα νέα προϊόντα και τις τελευταίες συνταγές μας